پانزدهمین دوره مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد با حضور تیم‌های داخلی و خارجی ۱۰ و ۱۱ اسفندماه در بهشهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهرام جعفری رییس هیات کشتی بهشهر گفت: مسابقات کشتی بین المللی شهید هاشمی نژاد، بزرگترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اجتماعی است که لازم است همه مسوولان شهرستان از این رقابت‌ها به واسطه جایگاه مهم و معتبر در کشتی ایران تا حد امکان حمایت کنند.

وی افزود: علاوه بر بخش فنی، یکی از ویژگی‌ها و نتایج این رقابت‌ها، معرفی بهشهر در کشور با بهره گرفتن از نفوذ رسانه‌ها و پخش مستقیم این رقابت‌ها در داخل و خارج کشور است.

رییس هیات کشتی بهشهر گفت: استفاده از رسانه‌ها برای معرفی یک محصول یا قابلیت با هدف جذب گردشگر، مستلزم صرف میلیارد‌ها تومان هزینه است، اما کشتی بهشهر این فرصت را به صورت رایگان در اختیار شهرستان قرار می‌دهد تا به واسطه برگزاری دو روزه این مسابقات، از قدرت نفوذ رسانه‌ها و پخش تلویزیونی آن برای شناساندن بیشتر بهشهر استفاده کنند.

جعفری به تاثیر برگزاری این رقابت‌ها در رشد کشتی بهشهر اشاره کرد و افزود: افزایش تعداد ورزشکاران، کسب مدال‌های متعدد، حضور همیشگی بهشهری‌ها در اردوی تیم ملی و قدرت آفرینی در کشتی مازندران به عنوان قطب اصلی کشتی کشور، از جمله این نتایج است که امیدواریم با برگزای مستمر این رقابت‌ها در آینده، باز هم بر قدرت کشتی بهشهر افزوده شود.

وی گفت: علاوه بر بهشهر، کشتی مازندران هم از این رقابت‌ها بهره زیادی برده و کشتی گیران نوجوان مازندرانی در بهشهر با حریفان قدر داخلی و خارجی مسابقه داده و خود را برای حضور در میادین بزرگ‌تر آماده می‌کنند.

انتهای پیام/آ

برگزاری مسابقات کشتی در بهشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار