استاندار لرستان، با تاکید بر ضرورت برنامه ریزی جدی برای استقبال از مسافران نوروزی در استان، گفت: داشتن برنامه برای مناطق گردشگری استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سید موسی خادمی، استاندار لرستان، افزود: تعطیلات نوروز بستری برای معرفی شاخص‌های گردشگری استان است.

وی افزود: باید با برنامه ریزی صحیح و بهره گیری از امکانات موجود، جاذبه‌های تاریخی و گردشگری لرستان به مسافران نوروزی معرفی شود.

ضرورت برنامه ریزی ساماندهی مناطق گردشگری در ایام نوروز+تصاویر

خادمی، همچنین با تاکید بر ضرورت تقویت خدمات برای مسافران نوروزی، بیان کرد: داشتن برنامه ریزی برای مناطق گردشگری و ساماندهی امور این مناطق ضروری است.

وی با اشاره به وجود استعداد‌های گسترده استان لرستان در حوزه گردشگری، بیان کرد: توسعه صنعت گردشگری در استان اصلی‌ترین محور توسعه در استان است.

ضرورت برنامه ریزی ساماندهی مناطق گردشگری در ایام نوروز+تصاویر

استاندار لرستان، بیان کرد: در این راستا باید با مشارکت مسئولان برای هر مرکز گردشگری در لرستان پلان و برنامه‌ریزی خاصی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در این راستا باید با تشکیل کمیته‌های مختلف در ستاد سفر و تصمیمات گرفته شده، برخی از کار‌ها انجام شد و، اما برخی دیگر از کار‌ها باقی مانده که باید با سرعت انجام شود.

ضرورت برنامه ریزی ساماندهی مناطق گردشگری در ایام نوروز+تصاویر

خادمی، با تاکید بر ضرورت همکاری مدیران و مسئولان جهت اجرای مصوبات ستاد خدمات سفر، گفت: اجرای دستور العمل ستاد معیاری برای ارزیابی عملکرد مدیران می‌شود.

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات بخاطر اینکه کار زیرساختی و سنگین نیاز دارد ممکن است نتوانیم انجام دهیم، گفت: البته مشخص خواهد شد که چه کار‌هایی قابل حل است.

خادمی، تاکید کرد: انتظار می‌رود کار‌های قابل اجرایی شدن سریع انجام شود تا بتوانیم میزبان خوبی برای کسانی که از سایر نقاط در ایام نوروز مهمان استان هستند باشم و بتوانیم لحظات خوشی را برای مسافران داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید تقویت خدمات بستری برای تبدیل استان به مقصد گردشگری است، افزود: این اقدامات شامل ایمنی جاده‎ها، زیباسازی شهرها، نظارت و ساماندهی اماکنی که این روز‌ها بیشتر مورد بازدید قرار می‎گیرند و مناطق ویژه گردشگری است.

استاندار لرستان، اظهار کرد: بحث امنیت مسافران، سلامت و بهداشت و درمان را داریم که حوزه‎ها مشخص و دسته بندی شده همچنین وظایف دستگاه‎ها تعریف و مشخص شده است که در جلسه بعد باید چک کنیم کار‌های مانده را انجام دهیم.

انتهای پیام/م

برنامه ریزی ساماندهی مناطق گردشگری در ایام نوروزضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.