جوادیان گفت: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرایی علاقمندان است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ پیام جوادیان،مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، از برگزاری دومین نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی در قم خبر داد وگفت: این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه در محل نمایشگاه‌های دائمی استان هر روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرایی بازدیدکنندگان و علاقمندان است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه این نمایشگاه با حضور ۵۰ شرکت تولیدکننده گل و گیاه برجسته استانی و کشوری برگزار می‌شود،ادامه داد: مازندران، گیلان، گلستان، اصفهان، تهران، کرج، محلات، اراک و همدان استان‌هایی هستند که در کنار تولیدکنندگان قمی در این نمایشگاه شرکت دارند.

وی بیان کرد: در کنار عرضه گل و گیاه، تجهیزات و ادوات باغبانی نیز در این نمایشگاه در اختیار علاقمندان قرار می‌گیرد، علاوه براینکه غرفه داران از سطح اطلاعاتی بالایی در زمینه گل و گیاه برخوردارند و آموزش‌های لازم را در کنار عرضه گل و گیاه در اختیار شهروندان قرار می‌دهند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم، هدف از برگزاری این نمایشگاه را پیوند زندگی شهروندان با گل و گیاه به ویژه نمونه‌های آپارتمانی عنوان کرد که راهکاری برای فرهنگسازی و نگهداری فضای سبز در محل زندگی است.

جوادیان با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه بیش از هزار گونه گل و گیاه طبیعی عرضه می‌شود،خاطرنشان کرد: گل‌های تزئینی، آپارتمانی و باغچه‌ای و دارویی در این نمایشگاه با هزینه‌ای کمتر از قیمت بازار به علاقمندان عرضه می‌شود.

انتهای پیام/ح

دومین نمایشگاه گل و گیاه قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار