خونچمن به باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برگزاری کنگره سراسری حزب جوانان در اردیبهشت 97/ورود به مباحث انتخابات مجلس در آینده نزدیک

دبیرکل حزب جوانان ایران اسلامی از برگزاری کنگره تشکل متبوعش در اردیبهشت سال آینده خبر داد.

رمحمد خونچمن دبیرکل حزب جونان ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه‌های تشکل متبوعش اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای مرکزی تصمیم بر این شد تا در اردیبهشت سال آینده کنگره سراسری حزب را برگزار کنیم.

وی ادامه داد: اکنون نیز در حال ترمیم شاخه‌های استانی و شوراهای مرکزی حزب هستیم.

دبیرکل حزب جونان ایران اسلامی بیان کرد: بعد از برگزاری کنگره برنامه‌ریزی‌های مقدماتی برای انتخابات مجلس پیش‌رو را آغاز می‌کنیم.

خونچمن تصریح کرد: در حزب جوانان ایران اسلامی کمیته‌ دائمی برای انتخابات وجود دارد که برنامه‌ریزی‌های دائمی را برای این مقوله مهم انجام می‌دهد.

وی درباره طرح پارلمان اصلاحات گفت: چندی پیش در جلسه شورای هماهنگی اصلاحات کلیات طرح پارلمان اصلاحات تصویب شد و در مورد مکانیسم و ساختارش در جلسات آتی بحث خواهد شد.

دبیرکل حزب جونان ایران اسلامی تاکید کرد: ما در حزب جوانان ایران اسلامی این طرح را بررسی کردیم و پیشنهادات جامعی تدوین کرده‌ایم که در جلسه شورای هماهنگی بیان خواهد شد.

خونچمن  اظهار کرد: برخی از اصلاح‌طلبان معتقدند که باید نمایندگان ادوار استان‌ها در پارلمان اصلاحات عضو شوند و برخی دیگر می‌گویند که احزاب باید در درون این مجموعه قرار گیرند.

وی درباره ادامه فعالیت شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اضافه کرد: تاکنون در این باره تصمیم گیری نشده البته این احتمال وجود دارد که انتخابات آتی را در قالب شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان پیش ببریم.

دبیرکل حزب جونان ایران اسلامی تاکید کرد: عده‌ای از اصلاح‌طلبان معتقدند که پارلمان اصلاحات باید نهادی تقنینی و راهبردی باشد و شورای عالی سیاستگذاری هم فعالیت‌های اجرایی را انجام دهد.

خونچمن گفت: همچنین ذهنیت دیگری وجود دارد که پارلمان اصلاحات می‌خواهد جایگزین شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان شود و در این مورد تاکنون تصمیم‌گیری نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار