امام جمعه اراک گفت:دولتمردان در سال جدید افق جدیدی برای خدمت به مردم باز کنند.

دولتمردان در سال جدید افق جدیدی برای خدمت به مردم باز کنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی در استان مرکزی و در خطبه‌های نماز جمعه اراک گفت: دولتمردان باید با بررسی نقاط ضعف سال‌های قبل، در سال جدید افق جدیدی برای خدمت به مردم باز کنند و برای آینده این کشور با وجود دشمنان متعدد برنامه ریزی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: در آستانه سال جدید لازم است به خانواده‌های نیازمند احسان و رسیدگی شود و با کاستن از هزینه‌های غیر ضروری زندگی و تشریفات، به نیازمندان کمک کنیم.

امام جمعه اراک اضافه کرد: ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی و برگزاری کنگره ۶۲۰۰ شهید والا مقام استان مرکزی را در پیش رو داریم که باید با برنامه ریزی به صورت باعظمت این دو رویداد مهم در سال آینده در استان مرکزی برگزار شود.

در سال  جدید  از فرصت های معنوی بهره ببریم 

نماینده، ولی در استان مرکزی ادامه داد: سال ۹۷ تقارن دارد با ماه شریف رجب و ماه اولیای خداوند و در روز‌های آغازین سال مراسم اعتکاف را در پیش داریم که جا دارد از این فرصت معنوی نهایت استفاده را ببریم.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به افتتاح امروز مرحله دوم بیمارستان آیت الله خوانساری اراک گفت: این طرح با کمک خیرین و مسولین استان با ظرفیت ۱۰۰ تخت افتتاح شد و جا دارد همه کمک کنند تا بیماری سرطان در این استان کنترل و درد بیماران کمتر شود.

امام جمعه اراک تصریح کرد: بیماری سرطان را باید با کاهش آلودگی هوا، تغییر در شیوه زندگی و خوراک و تغذیه کنترل کنیم چرا که پیشگیری آسانتر از درمان است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار