رییس اداره آموزش و پرورش دزفول از اسکان بیش از 3 هزار خانوار از 29 اسفند سال 96 تا 4 فروردین سال جدید در مدارس این شهرستان و بخش سردشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالمحمد جرجانی، رییس اداره آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه در 29 اسفندماه سال 96 تا 4 فروردین سال 97، 3 هزار و 110 خانوار در قالب مسافران نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان داده شده اند، بیان داشت: این تعداد خانوار برابر 12 هزار و 765 نفر است.

وی به استفاده از ظرفیت نمازخانه ها علاوه بر کلاس های درس برای اسکان مسافران نوروزی در دزفول اشاره و تصریح کرد: علاوه بر مدارس، از ظرفیت 100 درصدی اردوگاه شهید رجایی با دارا بودن 20 سوئیت و خانه معلم با ظرفیت 25 خانوار نیز استفاده شده است.

محمدرحیم کریمی، مدیر آموزش و پرورش منطقه سردشت دزفول اظهار داشت: از ابتدای تعطیلات نوروز تاکنون 398 خانوار فرهنگی با یک هزار و 431 نفر و 32 خانوار غیرفرهنگی با 113 نفر در مدارس بخش های سردشت و شهیون دزفول اسکان داده شدند.

وی با اشاره به اسکان یک هزار و 542 نفر در این مدت در مدارس این منطقه اذعان کرد: بخش های سردشت و شهیون با هوای مطلوب و طبیعت زیبای بهاری مناطق مناسبی برای گذران تعطیلات نوروز هستند.

انتهای پیام/گ

اسکان بیش از 3 هزار خانوار در مدارس دزفول

برچسب ها: نوروز ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.