مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان آمار اقامت و بازدید نوروزی در استان اصفهان را اعلام کرد.

آمار بازدید از استان اصفهان در نوروز۱۳۹۷/چهلستون و عالی قاپو بیشترین بازدید را داشتندکامران هارونی،مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان در گفتگو با خبرنگارحوزه میراث و گردشگری گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛گفت: اقامت کل استان در روز چهارشنبه ۵فروردین ماه سال جاری ۱۹۸۰۲۴نفر بود.بازدید کل این استان نیز در روز هشتم فروردین ماه ۳۸۵۴۲۸نفر بوده است.

وی افزود: اقامت شهر اصفهان نیز در روز هشتم فروردین ماه ۱۱۷۷۴۸نفر بوده است.در این روز ۱۲۶۱۱۸نفر از شهر اصفهان بازدید کرده اند و آمار تردد در این شهر در هشتم فروردین ماه عددی بالغ بر۸۹۱۲۵۷نفر بوده است.

مسئول دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان،اظهار داشت: اقامت کل استان اصفهان در مجموع روزهای۲۷اسفند ماه سال۱۳۹۶تا۸فروردین ماه سال جاری ۱۶۶۵۶۸۵نفر بوده و در همین بازه زمانی۳۳۶۸۹۲۶نفر از این استان بازدید کرده اند.۱۰۹۰۲۳۲نفر نیز از ۲۷اسفند ۱۳۹۶تا ۸فروردین ۱۳۹۷ در شهر اصفهان اقامت کرده اند و ۱۱۴۰۶۵۰نفر نیز در همین بازه زمانی از این شهر بازدید کرده اند.

هارونی خاطرنشان کرد:چهلستون و عالی قاپو از آغاز تعطیلات نوروز۱۳۹۷تا به امروز بیشترین بازدیدکننده را در میان بناهای تاریخی استان اصفهان داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نوروز 97 ، گردشگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار