رئیس پلیس راهور تهران از تماشاگران فوتبال خواست از رفتن به ورزشگاه آزادی با خودرو شخصی پرهیز کنند.

سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: ما از ابتدای صبح در خدمت مردم هستیم که بتوانیم در بحث کنترل ترافیک و هدایت خودروها به داخل پارکینگ، خدمات لازم را ارائه دهیم.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با اشاره به اینکه اگر ظرفیت پارکینگ ها، پر شود، مجبور خواهند شد در اطراف ورزشگاه، محدودیت هایی را اعمال کنند، تصریح کرد: تنها محلی که تماشگران می توانند خودروهای خود را پارک کنند، پارکینگ ها هستند، چرا که اگر در اطراف ورزشگاه و در خیابان ها پارک کنند، توسط جرثقیل انقال داده خواهند شد.

سردار مهماندار، با تاکید بر اینکه تماشگران از خودروهای شخصی خود برای آمدن به ورزشگاه، پرهیز کنند، گفت: استفاده از وسایل نقلیه عمومی، هم برای خود تماشاچی راحتر و بهتر است و هم در بحث ترافیک دچار محدودیت ها و اتلاف وقت نخواهیم شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با توجه به اینکه تمهیدات لازم را برای بازگشت در نظر گرفته ایم، اظهار کرد: تماشگران، در زمان برگشت به هیچ وجه عجله و شتاب نداشته باشند و با حوصله و صبر محل را ترک کنند.

مهمان دار در ادامه گفت: با توجه به اینکه ورود شهروندان به تفرجگاه ها و بوستان ها از ساعت 5 صبح شروع شده است، گفت: با همکاری خوب شهروندان، کمترین مشکلات را در بحث ترافیک داشته ایم و هیچ تصادفی که منجر به فوت شده باشد گزارش نشده است.

سردار مهماندار با تاکید بر اینکه بیشتر تفرجگاه ها و بوستان ها در حاشیه بزرگراه ها، هستند، تصریح کرد: عابرین حتما از پل عابر پیاده استفاده کنند و همچنین رانندگان هم با سرعت کمتر و توجه بیشتر، باعث شوند که مشکلی برای عابرین و خود رانندگان، رخ ندهد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ، با توجه به اینکه در پایان روز طبیعت بازگشت مسافرین را به تهران داریم، خاطرنشان کرد: از یک طرف، شهروندان برای بازگشت به خانه و از طرفی دیگر مسافرین نوروزی، منجر به ترافیک مضاعف خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه دوربین های زوج و فرد و طرح ترافیم در صبح روز چهاردهم آغاز به کار می کنند، اظهار کرد: کسانی که دارای طرح ترافیک و مجوز ورود به طرح را در سال 96را داشته اند، همچنان تا پایان فروردین ماه، این مجوز اعتبار خواهد داشت و می توانند تردد کنند تا طرح جدید در تهران اجرا شود.

انتهای پیام/

تمدید طرح ترافیک 96 تا پایان فروردین 97

برچسب ها: ترافیک ، ترافیک شهری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۷
استقلال-پرسپولپس
آخرین اخبار