مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افزایش 18 درصدی میزان تردد در محورهای مواصلانی استان خبر داد.

افزایش 18 درصدی میزان تردد در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد رودباری در گفتگویی اظهار داشت: امسال از آغاز طرح نوروزی (بیست و چهارم اسفند 96 تا سیزدهم فروردین 97) 9 میلیون و 921 هزار تردد در محورهای ارتباطی استان همدان ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان نسبت ایام نوروز سال گذشته 18 درصد افزایش داشته است، افزود: پارسال نیز در ایام عید 8 میلیون و 339 هزار تردد در استان همدان ثبت شد.

رودباری، تعداد وسایل نقلیه وارد شده به استان را روزانه متوسط 103 هزار خودرو بیان کرد و گفت: تعداد وسایل نقلیه خارج شده از استان نیز 97 هزار خودرو بوده است.

وی همچنین تعداد وسایل نقلیه سنگین را روزانه متوسط 54 هزار خودرو عنوان و خاطرنشان کرد: سهم وسائل نقلیه سنگین از کل وسایل نقلیه عبوری روزانه 10 درصد گزارش شده است.

مدیرکل راهداری استان همدان به میزان تخلفات رانندگی اشاره کرد و یادآور شد: در ایام یاد شده همچنین 72 هزار سرعت غیرمجاز توسط دوربین های ثبت سرعت تخلف گزارش شده است.

محمد رودباری ابراز داشت: متوسط سرعت وسایل نقلیه نیز در این مدت 82 کیلومتر گزارش شده است.

این مسئول در ادامه با تأکید بر اینکه پرترددترین محور استان همدان در ایام تعطیلات نوروز، محور همدان - صالح آباد با 55 هزارو 800 تردد بوده است، تصریح کرد: ساعت اوج تردد نیز در این ایام 18 تا 19 گزارش شده است.

انتهای پیام/ د

ثبت نزدیک به 10 میلیون تردد در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.