رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید در خصوص برملا شدن ارتباط «اسکات پروییت» با لابیگر‌های برجسته واشنگتن به او هشدار داد.

هشدار کاخ سفید به رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی بیست، یک روز پس از اینکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، «اسکات پروییت» رئیس آژانس حفاظت از محیط زیست این کشور را فراخواند و با اشاره به رسوایی مالی او گفت: «سرت را بالا بگیر»، پروییت تماسی از کاخ سفید دریافت کرد که برخلاف صحبت‌های ترامپ، اصلا تحسین آمیز نبود.

در این تماس تلفنی «جان کلی» رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از پروییت خواست اگر رسوایی دیگری هم وجود دارد که قرار است افشا شود او را در جریان بگذارد. چندی پیش برملا شد پروییت آپارتمان دو نفر از لابیگر‌های پرنفوذ آمریکا در واشنگتن را اجاره کرده است.

به گفته منابع مطلع جان کلی به پروییت گفت با اینکه در حال حاضر از حمایت ترامپ برخوردار است، موج منفی رسوایی‌هایی که او را احاطه کرده باید متوقف شود.

در حالیکه انتشار اخبار مختلف درباره رسوایی‌های پروییت افزایش یافته است او خودش را در موقعیتی مشابه با دیگر مقامات ارشد دولت ترامپ می‌بیند: او از مدت زمانی که در دولت آمریکا خواهد ماند مطمئن نیست و به طور عمومی تحسین و حمایت می‌شود، اما به طور خصوصی مورد سرزنش قرار می‌گیرد. همه این‌ها به دلیل دمدمی بودن دونالد ترامپ است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار