رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: برای معرفی چهره های ماندگار فرهنگی در خوزستان فیلم مستند غوغای بی هیاهوساخته می شود.

بابک نوری زاده، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت:  فیلم مستند غوغای بی هیاهو با هدف شناسايی ومعرفی معلمان فداکار وايثارگر که از نثار جان ومال خويش در راه تعليم وتربيت فرزندان ميهن اسلامي دريغ نمي کنند ، ساخته می شود.

وی افزود: ساخت این مستند بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز جمهوری اسلامی ایران ،به تهیه کنندگی وزارت آموزش و پرورش انجام می شود و معلمان برای حضور در  این مستند بر اساس شاخص هایی نظیر ایثار و  ازخود گذشتگی برای تدریس، خدمت داوطلبانه به دانش آموزان مناطق محروم ، فعالیت های خیرخواهانه نظیر مدرسه سازی و ... معرفی می شوند.

نوری زاده عنوان کرد: برای تعیین  محل ساخت این مستند روستاهای دورافتاده و کم جمعیت، مدارس با بافت قدیمی با تعداد دانش آموزان کمتر از 6 نفر، طولانی بودن مسیر رسیدن معلم به مدرسه و طبیعت زیبای منطقه در اولویت قرار دارند.

وی افزود: جلب توجه افکار عمومی به زیبایی های حرفه معلمی و در صورت امکان ارتباط خاص داستانی بین دانش آموزان و معلمین در این انتخاب معلمینی که در این مستند به ایفای نقش می پردازند  مورد توجه قرار می گیرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان گفت: ادارات مناطق و نواحی 40 گانه آموزش و پرورش خوزستان می توانند مشخصات کامل همکاران دارای شاخصه های فوق را تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۷ از طریق تلفن و دورنگار  ۰۶۱۳۳۳۳۶۸۲۲  - ۰۶۱۳۳۳۳۱۸۵۷برای ما ارسال کنند. همچنین ارسال مشخصات از طریق پست الکترونیکی: khouz.pr@chmail.ir  نیز از راه های دیگر ارتباط با اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان برای در این اختیار قرار دادن اطلاعات این معلمان است.

انتهای پیام/م

شناسایی معلمان فداکار در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.