مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان از تشکیل هزار و 241 فقره پرونده تخلف توسط گشت‌های مشترک اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان و پلمپ 68 واحد صنفی متخلف در طرح ویژه نظارتی نوروز 97 خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،غلامرضا صالحی اظهار داشت: گشت‌های مشترک اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان در قالب 461 اکیپ و در معیت بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، بهداشت و صدا و سیمای مرکز استان اصفهان طرح ویژه نظارتی نوروز 97 را از ابتدای اسفند ماه سال جاری در دو شیفت صبح و بعد از ظهر اجرا کرد.

وی افزود: طرح ویژه نظارتی نوروز 97 با هدف رصد فعالیت واحدهای صنفی و فعالان اقتصادی در سطح بازار تا 15 فروردین 97 اجرایی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان خاطرنشان کرد:  از ابتدای طرح مزبور تا پایان طرح تعداد دو هزار و 348 واحد صنفی را مورد بازرسی قرار داده که تخلف تعداد هزار و 241 واحد صنفی احراز و برای مابقی جهت رعایت تکالیف صنفی به تذکر و اخطار اکتفا شد.

وی ادامه داد: از این تعداد که مورد بازرسی قرارگرفته‌اند، تخلفات صنوف پوشاک، گز و شیرینی، آجیل و خشکبار، میوه و سبزی، کیف و کفش و غرفه‌های پایانه‌های مسافربری حسب مورد دارای فراوانی میزان تخلف بوده‌اند و تعداد 68 واحد صنفی از بین صنوفی که تخلف آن‌ها احراز شده پلمپ شدند.

صالحی میزان محکومیت صادره در پرونده‌های رسیدگی شده از شروع طرح تا کنون را بالغ بر 13 میلیارد ریال اعلام کرد.

 

انتهای پیام/م

برچسب ها: تعزیرات ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار