مدیر شهرداری منطقه یک اهواز گفت: عملیات نصب وسایل بازی کودکان و کفپوش ایمنی در پارک های منطقه یک این کلانشهر پایان یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهراب فلسفی زاده، مدیر شهرداری منطقه یک اهواز با اشاره به اهمیت ایجاد فضای شاد و مناسب برای بازی کودکان بیان داشت: عملیات نصب وسایل بازی پلی اتیلنی و کفپوش ایمنی در پارک سیاحتی ساحل و پارک محله ای خیابان 16 کوی جمهوری اهواز به پایان رسید.

وی با بیان اینکه این مجموعه های بازی پلی اتلینی با طرح ها و رنگ های متنوع و شاد در راستای زیباسازی محیط های شهری نصب شده اند اظهار کرد: وسایل مذکور در برابر تغییرات جوی و اشعه ماوراء بنفش مقاوم هستند، ضمن اینکه کفپوش ها از جنس لاستیک گرانولی مخصوص زمین بازی کودکان ساخته شده اند تا کودکان هنگام بازی و تاب خوردن و استفاده از دیگر تجهیزات زمین بازی با مشکل مواجه نشوند.

فلسفی زاده بر تجهیز پارک ها به انواع وسایل بازی بی خطر استاندارد به منظور استفاده کودکان و خردسالان تاکید کرد و اذعان داشت: داشتن ابعاد كافی برای هرگونه فعاليت، برخورداری از وسايل ساده و بی خطر و داشتن مسافت كافی بين محل بازی كودكان و تردد ماشين ها از ویژگی های یک پارک مناسب است.

مدیر منطقه یک اهواز با بیان اینکه پارک سیاحتی ساحل یکی از بهترین مکان های احداث و نصب این وسایل محصوب می شود، افزود: وسايل بازی نصب شده به تناسب سن كودكان انتخاب شده اند.

وی در پایان از شهروندان خواست تا با استفاده صحیح از این وسایل علاوه بر کمک به افزایش عمر آن ها شهرداری را در ارائه خدمات مطلوبتر، نگهداری از این فضاها و ایجاد فضاهای شاد و مفرح یاری نمایند.

انتهای پیام/گ

نصب وسایل بازی در پارک

برچسب ها: بوکس ، ورزش و جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.