تشکیل ۳۸۵ پرونده تخلف به ارزش ۲ میلیارد ریال در طرح نظارتی نوروز ۹۷

در بیش از ۱۱ هزار بازرسی انجام شده در نوروز امسال،۴۲۹ تخلف در قالب ۳۸۵ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛تهوری رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان گفت:در بیش از ۱۱ هزار بازرسی انجام شده در نوروز امسال،۴۲۹ تخلف در قالب ۳۸۵ پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

 

وی ارزش ریالی پرونده های تشکیل شده را نزدیک به دو میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:پوشاک،کیف و کفش با 58 پرونده بیشترین و حمل و نقل بین شهری با 1 پرونده کمترین تعداد پرونده های متشکله را به خود اختصاص داده اند.

تهوری گفت:عدم درج قیمت ، گرانفروشی ، قاچاق کالا ، عدم صدور فاکتور و کم فروشی و تقلب تخلفات صنفی در این ایام بوده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان افزود:این بازرسی ها به منظور رصد وضعیت بازار کالا و خدمات و به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی و خدماتی از قبیل تعمیرگاه ها ، هتل ها ، رستورانها و واحدهای صنفی عرضه کننده پوشاک و کیف و کفش ، شیرینی و آجیل ، میوه و تره بار ، مواد پروتئینی و غیره و به جهت جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح نظارتی ویژه نوروز صورت گرفته است.

وی اظهار کرد:در راستای بهره گیری از توان و پتانسیل آحاد مردم و به منظور جلوگیری از تخلفات اقتصادی و صنفی طی این مدت 623 مورد گزارش و شکایات از طریق سامانه ارتباطی 124 دریافت شد که تمامی آنها مورد رسیدگی قرار گرفتند .

انتهای پیام/غ

بازرسی بیش از 11 هزار واحد صنفی در طرح نظارتی نوروز خراسان جنوبی

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.