نشست کشوری مدیران حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان به میزبانی دانشگاه کاشان از 12 تا 14اردیبهشت ماه جاری مصادف با سالروز میلاد مسعود حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت: تحلیل و ارزیابی متون آموزشی و پژوهشی حوزه علوم اسلامی هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی سراسری است که سالانه برگزارمی شود.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به حضور حدود 80 نفر از مدیران و مسئولان حوزه های علوم اسلامی دانشگاهیان و مسئولان دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری سراسر کشور در این نشست افزود: پنج کمیسیون علمی و تخصصی، مباحث علمی و به روز حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان توسط کارشناسان مربوطه دراین نشست در قالب ارائه می شود.

وی  بازدید ازمراسم گلچینی و گلابگیری، بازدید از مجموعه خانه های تاریخی، زیارت سلطانعلی ابن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال و شرکت در مراسم معنوی دعای کمیل را از برنامه های جنبی این نشست سه روزه برشمرد و افزود: مراسم افتتاحیه این نشست در پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر برگزار می شود.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار