برگزاری اختتامیه مسابقات استانی فرهنگی- هنری در بیرجند

اختتامیه مسابقات استانی فرهنگی- هنری دانش آموزان پسر خراسان جنوبی در بیرجند برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛  جعفری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش نیروی انسانی آموزش و پرورش استان گفت : در مسابقات استانی فرهنگی- هنری دانش آموزان 175 دانش آموز متوسطه اول و دوم در مسابقات هنرهای نمایشی شامل رشته های تئاتر صحنه ای، تئاتر عروسکی، نقالی و نمایشنامه خوانی رقابت کردند.

وی افزود : در این مرحله از مسابقات 8 گروه از دانش آموزان در بخش هنرهای نمایشی و همچنین 2نفر در گرایش نقالی در مقطع متوسطه دوم، به مرحله کشوری سی و ششمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری معرفی شدند.

جعفری گفت: در گرایش نمایش عروسکی متوسطه اول شهرستان های قاین، سرایان و فردوس و در گرایش نقالی، سپهر بیجاری از شهرستان بیرجند در متوسطه اول و سید حسین طالبی و محمد جواد زراعتکار به ترتیب از شهرستان های بیرجند و فردوس به رتبه های برتر دست یافتند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان جنوبی افزود: در گرایش صحنه ای متوسطه اول، شهرستان های طبس، فردوس و سرایان و متوسطه دوم شهرستان های بیرجند، سرایان و طبس به ترتیب رتبه های اول تا سوم را بدست آوردند.

جعفری با بیان این که شهرستان های قاین و بیرجند موفق به کسب عناوین اول و دوم استان در گرایش نمایش نامه خوانی متوسطه اول شدند، گفت: درگرایش نمایش نامه خوانی متوسطه دوم هم شهرستان های سرایان، بیرجند و فردوس حائز رتبه های برتر استان شدند.

 

مرحله استانی سی و ششمین جشنواره مسابقات فرهنگی و هنری در رشته هنرهای نمایشی دختران نیز پنجشنبه 20 اردیبهشت با شرکت 40 گروه در رشته های تئاتر صحنه ای، تئاتر عروسکی، نقالی و نمایشنامه خوانی با حضور بیش از 350 نفر برگزار می شود.
انتهای پیام/ک

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.