مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد گفت : یکی از فعالیت‌های جدید این پالایشگاه بر بستر اینترنت، فروش محصول گوگرد پالایشگاه به خریداران این محصول می‌باشد و مشتریان می‌توانند تقاضا و سفارش خود را بر بستر اینترنت ثبت و محصول گوگرد را خریداری نمایند.

فروش محصول گوگرد پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد در بستر اینترنتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ؛ مهندس سید مجید منبتی در حاشیه بازدید مدیر فناوری اطلاعات شرکت ملی گاز ایران از این مجتمع گازی افزود: صنعت گاز می‌تواند با به کارگیری تکنولوژی‌های جدید بر بستر اینترنت و فناوری اطلاعات در راستای خدمت رسانی به عموم آحاد جامعه گام بردارد.

وی ادامه داد: فناوری ارتباطات از جمله سودآورترین بخش‌های امروز جهان است که باید با بهره گیری از خدمات الکترونیک ، این بستر را در سطح جامعه ارتقاء و گسترش داد.

منبتی با بیان اینکه جوانان متخصص و علاقمند به تحول در این حوزه مشغول بکار می‌باشند گفت : در بستر فناوری می‌توانیم ضمن ارائه خدمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، خدمات فنی و مهندسی را به سازمان‌ها و دیگر کشور‌ها صادر کنیم.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد افزود: امروز استفاده از خدمات الکترونیک در دستگاه‌ها به خصوص حوزه صنعت گاز، می‌تواند سبب کاهش هزینه ها، ایجاد ارزش افزوده، پایداری تولید، تحقق اسناد بالا دستی و حوزه اقتصاد مقاومتی شود.

انتهای پیام // م. ه
 

 


فروش گوگرد پالایشگاه خانگیران به متقاضیان در بستر اینترنت

برچسب ها: گاز ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.