فرمانده نیروی انتظامی استان از کسانی که به هر دلیلی عذر شرعی دارند و توانایی روزه گرفتن را ندارند خواست حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند و از روزه خواری در ملاء عام بپرهیزند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوجفرمانده انتظامی استان گفت:پلیس با هنجارشکنی به روزه خواری در ملاء عام اقدام کنند برخورد جدی می کند.

سردار انصاری افزود: به همین منظور ۳۰ تیم ۴ نفره ترکیبی از پلیس آقا و خانم به صورت محسوس و نامحسوس در معابر، اماکن عمومی و تفریحی شهر گشت زنی می کنند و در صورت مشاهده هرگونه روزه خواری در انظار عمومی افراد متخلف را دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی می کنند.

وی از کسانی که به هر دلیلی عذر شرعی دارند و توانایی روزه گرفتن را ندارند خواست حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارند و از روزه خواری در ملاء عام بپرهیزند.

سردار انصاری با بیان اینکه در این ایام پلیس از صنوف مختلف پخت و عرضه غذا بازرسی می کند ادامه داد:اگر صنفی بدون مجوز غذا و خوراکی عرضه کند ضمن پلمپ مغازه، فرد متخلف را به مراجع قضایی معرفی می شود.

وی از صنوف دارای مجوز هم خواست در ساعاتی که مجوز پخت و عرضه غذا دارند فعالیت کنند.

فرمانده نیروی انتظامی استان همچنین از مسافران و رانندگان ناوگان عمومی خواست با رعایت حرمت این ماه از روزه خواری در انظار عمومی خودداری کنند.

انتهای پیام/د

قاطعیت پلیس در برخورد با هنجارشکنان درماه رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.