برگزاری طرح بهنام در ۵۸ مدرسه خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از اجرای طرح بهنام در ۵۸ مدرسه استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید خبر داد.

لامعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛گفت: به منظور تحقق منویات مقام عظمای ولایت در زمینه تربیت ۱۳ میلیون دانش آموز در تراز انقلاب، از سال تحصیلی آینده طرح بهنام در ۵۸ مدرسه استان اجرا می‌شود.

وی افزود:هدف از اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس استان، تقویت ارتباط خانه، مدرسه و مسجد و استفاده از ظرفیت دانش آموزی در بلند مدت است.

لامعی با بیان اینکه تعداد ۵ هزار دانش آموز دوره دوم متوسطه در اردوی عملی آمادگی دفاعی مشارکت کرده اند گفت: از ویژگی‌های این طرح برای رسیدن به اهداف تربیت محوری، مسجد محوری، خانواده فعال و کارآمدسازی هدفمند در خدمت نیاز‌های واقعی جامعه اسلامی و آرمانی است.

قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) استان افزود: مقاومت ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در مقابل تهاجم گسترده دشمنان در عرصه‌های مختلف نظامی، فرهنگی و اقتصادی مرهون خون شهدا، به ویژه شهدای دانش آموز و فرهنگی است.

سردار قاسمی با بیان اینکه آموزش و پرورش محل پرورش اندیشه‌ها و تفکرات ناب انقلابی است، گفت: فرهنگیان در بستر سازی و نهادینه کردن ارزش‌های اسلام و انقلاب در جامعه پیشگام هستند.

وی با اشاره به اینکه، همایش کمیته‌های اجرایی بسیج دانش آموزی استان در تابستان سال جاری برگزار می‌شود افزود: اجرای طرح شهید بهنام محمدی در مدارس استان اتصال سه محور مدرسه، مسجد و خانواده مهم‌ترین ارکان اجرای این طرح به شمار می‌رود که باید مد نظر قرار گیرد.

طرح بهنام در ۵۸ مدرسه خراسان جنوبی برگزار می‌شود.


انتهای پیام / ط. آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار