کارگروه هیات انتخاب و خرید کتاب سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، با انتشار فهرستی آثار خریداری شده از ناشران در این رویداد فرهنگی را منتشر کرد.

فهرست خرید یک میلیارد تومانی کتاب از ناشران اعلام شدبه گزارش حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ در زمان برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، فهرست ۱۵۹۹ عنوان کتاب در ۷۰۳۱۸ نسخه به مبلغ کل ۱۰ میلیارد و ۸۴۹ میلیون و ۲۴۳ هزار ریال توسط کارگروه انتخاب و خرید کتاب مشخص شد.

فهرست این خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب بارگذاری شده و اینجا قابل دسترس است.

این خرید‌ها بر مبنای سهمیه خرید از ناشران خصوصی متناسب با متراژ غرفه‌های نمایشگاهی و بر حسب الگوی مندرج در دستورالعمل این کارگروه انجام شده است.

یادآوری می‌شود، کارگروه انتخاب و خرید کتاب، بر اساس فهرست اعلامی از طرف موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران اقدام به خرید از ناشران خصوصی شرکت کننده در نمایشگاه کرده است.

این کارگروه برای آن دسته از ناشرانی که با تأخیر اقدام به پرداخت اجاره غرفه‌ها کرده بودند نیز در اعلان‌های مستمر، مهلتی چند روزه در پایان نمایشگاه قرار داد تا از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

انتشار جزئیات خرید یک میلیارد تومانی کتاب از ناشران

برچسب ها: ادبیات ، وزارت ارشاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.