سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: طرح همای رحمت طی ماه مبارک رمضان در سطح این استان اجرا می شود.

بهرام غیبی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: این طرح طبق سنوات گذشته در تمامی شهرستان های استان اردبیل اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه همای رحمت با مشارکت خیرین برگزار می شود، ادامه داد: برنامه ملی همای رحمت با هدف هدایت کمک ‌های مردمی در راستای حمایت از خانواده‌های محروم، ترویج فرهنگ انفاق، احسان، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی و همچنین گسترش و ترویج روحیه تعاون و مشارکت‌های مردمی و تعامل با خیرین و نیکوکاران برگزار خواهد شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به اینکه طرح همای رحمت توسط خیرین اجرا می شود، گفت: جمعیت هلال احمر در این طرح به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان و نیاز نیازمندان عمل کرده و کارهای اجرایی طرح را انجام می دهد.

غیبی با اشاره به اینکه 10 شعبه جمعیت هلال احمر در 10 شهرستان و 30 خانه داوطلب در سطح استان آماده دریافت کمک های غیر نقدی (سبد غذایی) است، اضافه کرد: خیرین و نوعدوستان می توانند کمک های خود را برای اجرای طرح همای رحمت به شماره حساب 5284848492 نزد بانک ملت واریز نموده و همچنین می توانند کمک های غیر نقدی خود را همچون کالاهای اساسی به شعب یا خانه های داوطلبی جمعیت هلال احمر در شهرستان ها تحویل نمایند.

انتهای پیام/ح

جمعیت هلال احمر آماده دریافت کمک های غیرنقدی است

برچسب ها: هلال احمر ، همای رحمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.