بررسی‌ها نشان می‌دهد پیام رسان بله در ۱۰ روز اخیر در رنکینگ خود رشد ۸۴ پله‌ای داشته است.

رشد چشمگیر رنکینگ پیام‌رسان بله در ۱۰ روزبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قبل از فیلتر پیام‌رسان تلگرام در ایران و روسیه موجی از شایعات در سراسر جهان مبنی بر ضد فیلتر بودن این پیام‌رسان منتشر می‌شد. پس از فیلتر این پیام‌رسان رسانه‌های غربی در صدد آن بودند تا فیلتر این پیام‌رسان را در ایران و روسیه ناموفق نشان دهند.

از طرفی "پاول دوروف" پس از فیلتر کوتاهی که تلگرام در اغتشاشات دی ماه با آن مواجه شد، از ارائه نسخه ضد فیلتر خبر داد که امروزه بعد از گذشت بیش از 5 ماه مشخص شده هدفش صرفا ایجاد جوی برای نگه داشتن کاربران بوده است. هرچند امروزه با نگاه به جزئیات ورودی تلگرام و رتبه الکسای آن مشخص می‌شود که این پیام رسان با افت شدید مخاطب روبه‌رو بوده است.

با توجه به این اسناد مشخص می شود که محبوبیت تلگرام در دنیا و مخصوصا در ایران با کاهش شدیدی روبه‌رو شده است و از طرفی مردم به پیام رسان‌های داخلی روی آوردند. بی‌شک حجم بالای کاربران تلگرام در ایران و روسیه بوده است که بعد از فیلترینگ، خود به خود از جمع پیام‌رسان‌های دنیا حذف خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

سقوط چشمگیر رنکینگ تلگرام در ایران

از طرفی با نگاهی به رتبه پیام رسان‌های ایرانی مشخص می‌شود که کاربران به سمت این پیام رسان ها کوچ کرده اند؛ این امر نشان می‌دهد جوانان ایرانی که سازنده این پیام رسان‌ها هستند به خوبی توانسته‌اند رضایت کاربران را به دست آورند هر چند باید برخی از مشکلاتشان نیز رفع شود. یکی از پیام رسان های داخلی که عملکرد خوبی از خود نشان داده، "پیام رسان بله" است. این پیام رسان روز به روز به تعداد کاربرانش اضافه می شود و توانسته رشد چشمگیری در رنکینگ الکسا در ایران و جهان داشته باشد.

این پیام رسان در 10 روز توانسته در ایران از رتبه 256 با صعود 84 پله ای به رتبه 172 و در جهان از رتبه 27735 به رتبه 19225 برسد.

رنکینگ پیام رسان بله در ایران و جهان در تاریخ 12 خرداد

رشد چشمگیر رنکینگ پیام‌رسان بله در ۱۰ روز

رنکینگ پیام رسان بله در ایران و جهان در تاریخ 2 خرداد

رشد چشمگیر رنکینگ پیام‌رسان بله در ۱۰ روز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۸
منکه راضی نبودم جالب نبود جای کار داره هنوز تا به حد قابل قبول برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۳۹۷
من هم در بله عضو هستم خیلی عالیه
آخرین اخبار