مطالبات گندمکاران اردبیل باید در زمان مقرر پرداخت شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: باید برنامه‌ریزی شود تا مطالبات گندمکاران از امروز به موقع و در زمان مقرر پرداخت شود.

ناصر عتباتی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، افزود: باید برنامه‌ریزی شود تا مطالبات گندمکاران از امروز به موقع و در زمان مقرر پرداخت شود چرا که کشاورزان چشم امیدشان به برداشت محصول و هزینه گندمی که می‌فروشند است و در این زمینه کوتاهی نباید وجود داشته باشد.

وی گفت: نظارت همه‌جانبه‌ای بر خرید و فروش گندم در اردبیل صورت می‌گیرد و با متخلفان این حوزه توسط دستگاه قضائی برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به این که در حال حاضر خرید گندم در شمال استان آغار شده است افزود: در این زمینه نماینده‌ای از دادگستری استان و دادستان بر  روند خرید و فروش نظارت می‌کند و مختلفان این حوزه شناسایی و با آنان با جدیت برخورد خواهد شد.

عتباتی خواستار برنامه‌ریزی مناسبی برای حمل و نقل در حوزه انتقال گندم استان اردبیل شد و افرود: نیاز است در این زمینه دستگاه‌های اجرایی از جمله جهاد کشاوری برنامه‌ریزی هدفمند داشته باشد تا با مشکلات در حوزه حمل و نقل مواجه نشویم.

وی تصریح کرد: کشاورزان گندمکار نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی و ارتقای تولید ملی دارند که نباید مورد بی‌مهری قرار گیرند و نیاز است در زمان مقرر مطالبات گندمکاران پرداخت شود تا دغدغه و نگرانی این قشر فعال در این زمینه وجود نداشته باشد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از نظارت همه‌جانبه بر خرید و فروش گندم در استان خبر داد و بیان کرد: با دلالان و واسطان گرانی که به دنبال سودجویی و ضرر به کشاورزان هستند برخورد می‌شود و در این زمینه نظارت همه‌جانبه‌ای وجود دارد.

وی گفت: امروز باید برنامه‌ریزی شود تا در زمان خالی کردن گندم در سیلوها شاهد ایجاد صف‌های طولانی نباشیم که این امر نیازمند برنامه‌ریزی دستگاه‌های مربوطه از جمله سازمان جهاد کشاورزی و شرکت غله و خدمات است.

انتهای پیام/ح

آغاز خرید گندم در شمال استان اردبیل

 

 

برچسب ها: کشاورزان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.