خدمت به مردم مهم ترین جهاد مسئولین سازمان جهاد کشاورزی

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی گفت: خدمت به مردم مهم ترین وظیفه مسولین و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی صبح امروز  در دیدار با کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: جهاد در زوایای  گوناگون اقتصادی ، اجتماعی ، فرهنگی و نظامی یک الگو است .

وی افزود:  تلاش  در همه  این حوزه ها باید در جهت سازندگی صورت گیرد در همین راستا زمانی که افراد و مسؤلین در انجام وظیفه نسبت به هدف شان  تمام تلاش خود را که همراه با مشقت است انجام دهد نوعی جهاد است.

آیت الله عبادی  ادامه داد: دایره جهاد گسترده است  به همین دلیل تنها تصور از جهاد ، جهاد نظامی و جنگ نیست بلکه هر انسانی در هر جایی که تلاش و مشقت خود را بکار ببرد جهاد محسوب می شود.

 

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بالاترین جهاد، جهاد بالنفس ( جهاد اکبر) است، اظهار کرد: در انجام وظیفه و جهاد به مردم نباید هیچ عملی بر روی آن تأثیر بگذارد چرا که آن عمل برای خدا و فی سبیل الله انجام می شود.

وی گفت: اگر کسی خدمتی  و تلاشی کند ولی در عمل خدا را در نظر نگرفته باشد تلاش و جهاد آن فایده ندارد چرا که شرط اول در جهاد تخلیه از ما سوا الله است.

آیت الله عبادی  یاد آور شد : در میان جهادهای اکبر و اصغر یک جهادی به نام جهاد کبیر است که از متن قرآن می آید که بی هزینه ترین و پرسودترین جهاد است به این معناست که از بیگانگان تبعیت نکنیم زیرا دشمن در یک سیستم عمل می کند و سیستم دشمن را نباید پذیرفت چرا که همیشه دشمن از طریق نفوذ عمل می کند.

 

نماینده ولی فقیه خراسان جنوبی در پایان گفت: اگر هر فرد و مسؤلی در انجام وظیفه  و رسیدن به اهداف خود جهاد در راه خود را در پیش گیرد جامعه به سوی پیشرفت و توسعه حرکت می کنند.

وی افزود: بنابراین باید در همه بخش های و حوزه های گوناگون جهاد بخصوص در بخش جهاد به مردم تلاش کنیم که مهم ترین جهاد محسوب می شود.

انتهای پیام/ ط آ

جهاد به مردم در اولیت کاری هر مسؤل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار