نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور از تخفیف ۱۵ تا ۵۰ درصدی واحد‌های اقامتی در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فخرالدین صابری نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور امروز در نشست شورای دهه کرامت با حضور اعضای این شورا از سراسر کشور در حرم احمدی با اشاره به اینکه دهه کرامت امسال با محوریت خانواده و سبک زندگی برگزار می‌شود، اظهار کرد: از جمله برنامه‌های این سازمان تخفیف ۱۵ تا ۵۰ درصدی واحد‌های اقامتی در شهر‌های قم، شیراز و مشهد است تا از این طریق سفر‌ها به این شهر‌ها افزایش یابد و گردشگری زیارتی توسعه یابد.

وی از دیگر برنامه‌های این سازمان را نصب بنر‌های تبلیغاتی در بنا‌های تاریخی، مسابقه و معرفی کتابخوانی و برگزاری جشن تکلیف دختران کارمندان سازمان در این ایام برشمرد.

نماینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور اضافه کرد: نمایش اشیای تاریخی اسلامی در موزه استان تهران و دیگر استان‌های کشور، برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی در بقاعی که نام آن‌ها در فهرست ملی ثبت شده نیز از دیگر برنامه‌های این سازمان در دهه کرامت بود.

حسام سیروس نماینده سازمان تبلیغات نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌های این سازمان بیان کرد: از جمله آن‌ها استفاده از ظرفیت کانون مداحان، هیئت‌های مذهبی، انجمن اسلامی‌ها و موسسات قرآنی بود.

وی تصریح کرد: مبلغانی که با این سازمان همکاری دارند نیز در این ایام به تبلیغ این دهه و بیان ویژگی‌های حضرت رضا (ع)، حضرت معصومه (ع) و حضرت شاهچراغ (ع) می‌پردازند.

انتهای پیام/ن

صحبت های نماینده سازمان میراث فرهنگی در نشست شورای دهه کرامت در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار