رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شاخص‎های علمی و فناوری در مناطق و استان‌های کمتر برخوردار، در اولویت برنامه ششم توسعه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ محمدرضا عارف امروز سه شنبه ۲۶ تیر ۹۷ در جریان سفر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم به چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، توسعه علم و فناوری در استان‌ها و مناطق کمتر برخوردار و توسعه نیافته کشور، مورد توجه جدی قرار گرفته است.

وی افزود: توسعه شاخص های علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری در مناطق محروم و مرزی، و بر اساس مزایا و ظرفیت های موجود، از اولویت‎های برنامه ششم توسعه در کشور به شمار می رود.

نماینده مردم تهران و رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: چهارمحال و بختیاری دارای جایگاه خوبی از لحاظ تولید علم و فناوری در سطح کشور است اما ظرفیت‌های موجود، نیازمند سرمایه گذاری بیشتری برای افزایش سهم استان در این زمینه است.

عارف، بررسی و ارزیابی حوزه آموزش، فناوری و پژوهش را از برنامه‌های کاری اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در سفر به استان‌ها و از جمله چهارمحال و بختیاری بیان کرد.

انتهای پیام/ش

سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس به شهرکرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار