سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال از تشکیل جمعه بازار در منطقه نمونه گردشگری ازناو در این شهرستان خبر داد.

محمد رضا شایقی، سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: این مهم با هدف تلاش در راستای تحقق شعار سال انجام می شود.

وی افزود: جمعه بازار فرصتی جهت حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان محلی بوده و می تواند فرصتی جهت جذب گردشگران به منطقه نمونه نیز فراهم سازد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان خلخال تاکید کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته طی هفته های آتی جمعه بازار راه اندازی می شود که فعالیت آن دو روز در هفته خواهد بود.

شایقی همچنین به نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری به منطور خدمت رسانی بهینه به مسافران اشاره و تاکید کرد: نظارت مستمر بر عملکرد مراکز اقامتی، سرویس های بهداشتی، جایگاه های سوخت، سرویس های بهداشتی و مناطق نمونه گردشگری ازناو و اندبیل انجام می شود.

وی همچنین به ساماندهی خانه مسافرها و جارچی ها در شهرستان اشاره و تصریح کرد: خلخال دروازه ورود مسافران از سمت جنوب استان است و ارائه خدمات مطلوب به گردشگران در این شهرستان مورد تاکید است.

انتهای پیام/ح

جمعه بازار فرصتی جهت حمایت از صنعتگران و تولیدکنندگان محلی

برچسب ها: بازار ، میراث فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.