ضرورت برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره های شهدا

استاندار گیلان گفت : برگزاری هر چه باشکوه تر یادواره های شهدا ضرورت دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ مصطفی سالاری استاندار گیلان در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادواره‌های شهدا متناسب با شأن این عزیزان ضروررت دارد وهمگان باید برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جامعه تلاش کنیم.
وی افزود: در برخی موارد به دلیل تعدد برگزاری مراسم نکوداشت شهدا، این یادواره‌ها متناسب با شأن این عزیزان برگزار نمی‌شود که باید با همگرایی، برنامه ریزی درست و رعایت دستورالعمل ابلاغی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادواره‌های شهدا تلاش کنیم.
استاندار گیلان گفت: فرمانداران تا ۲ هفته آینده نشست هماهنگی مرتبط با برپایی یادواره‌های شهدا را برگزار کنند و با ایجاد همگرایی، تقسیم کار و برنامه ریزی درست، زمینه ساز وحدت رویه در برگزاری هر چه باشکوه‌تر یادواره‌های شهدا باشند.
مصطفی سالاری عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری شهدا دانست و افزود:یادواره‌های شهدا فرصتی برای بازخوانی سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
وی با اشاره به اهمیت اجرای موزه دفاع مقدس و تدوین دانش نامه استانی دفاع مقدس تصریح کرد: یاد، نام و راه شهدا برای همه ما عزیز است و امیدوارم که شرمنده شهدا نباشیم.

انتهای پیام / ق

استاندار گیلان بربرگزاری هر چه باشکوه تر یادواره های شهدا  تاکید کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.