فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب از کشف بیش از ۴ هزار قرص روانگردان و ۶۵ هزار و ۵۰۰ سی سی شربت متادون و دارو‌های غیر مجاز توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،بهروز سرتیپ نیا فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب گفت: به دنبال کسب اطلاع مبنی بر اینکه شخصی در یکی از خیابان‌های اسلام آبادغرب اقدام به توزیع قرص‌های روان گردان و دارو‌های غیرمجاز می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران نیز با استفاده از شگرد‌های پلیسی و انجام گشت‌های نامحسوس محل کسب فرد مورد نظر را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سرتیپ نیا ادامه داد: در بازرسی از مغازه، تعداد ۴ هزار و یکصد نوع قرص روانگردان و داروی غیرمجاز به همراه ۶۵ هزار و ۵۰۰ سیس‌ی شربت متادون کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلام آبادغرب همچنین از دستگیری متهم و معرفی وی به دستگاه قضائی برای صدور حکم لازم خبر داد و گفت: همچنین مغازه وی تا اطلاع بعدی پلمپ شد.

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد روانگردان در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.