معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اهواز گفت: شرایط نامناسب آب و هوایی و گرمای هوا در طول تابستان، اثرات نامطلوبی بر تجهیزات شبکه برق به ویژه ترانسفورماتور‌ها دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  سعید آقائی، معاونت بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق اهواز بیان داشت: لازم است تا نسبت به برنامه‌ریزی برای اصلاح و تعمیرات پیشگیرانه  تجهیزات  شبکه برق در کلانشهر اهواز با توجه به شرایط آب و هوایی این منطقه اقدام لازم انجام بگیرد.

وی افزود: یکی از عوامل مهم تاثیرگذار در سوختن و آسیب دیدن ترانسفورماتورهای شبکه در طول تابستان بهره‌برداری نامناسب و اضافه بار این تجهیزات بویژه در ساعات پیک یا اوج مصرف است  و به منظور حفظ و نگهداری این تجهیزات و جلوگیری از بروز حوادث نسبت به بارگیری و تعدیل بار ترانسفورماتورهای پر بار اقدام شود.

آقائی عنوان کرد: در طول 4 ماهه گذشته و بر اساس بارگیری سالیانه با شناسایی بیش از 80 درصد از ترانس‌های پربار و بیش از 30 درصد از ترانس‌های کم بار، تاکنون تعداد 84 دستگاه ترانس پربار شبکه برق در کلانشهر اهواز با تلاش نیروهای عملیاتی این شرکت تعدیل بار شده‌اند این اقدام برای آن است تا در تابستان سال جاری با کاهش خاموشی‌های اتفاقی و تامین برق مطمئن و پایدار، رضایتمندی مشترکین این شرکت فراهم شود.

انتهای پیام/م

تعدیل بار 84 دستگاه ترانس برق در اهواز

برچسب ها: حوادث ، توزیع برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار