شهربانو منصوریان پس از مصدومیت کیمیا علیزاده که به دلیل آن از شرکت در مسابقات آسیایی 2018 بازماند، با انتشار پستی در اینستاگرام او را دلداری داد.

دلداری اینستاگرامی بانوی ووشوکار کشورمان به کیمیا علیزادهبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم‌ملی تکواندو کشورمان که تمرینات خود را برای حضور در هجدهمین دوره بازی های آسیایی پشت سر می‌گذارد، اردوی 10 روزه ای را در کرج بر پا کرده است.

کیمیا علیزاده ملی پوش اعزامی به بازی های آسیایی 2018 - جاکارتا در تمرین صبح روز گذشته (یکشنبه - 14 مردادماه) تیم ملی دچار آسیب دیدگی عضلانی شد. پس از ارزیابی پزشکی و معاینات تکمیلی و بررسیMRI توسط دکتر رازی مشخص شد که ACLزانوی چپ کیمیا دچار آسیب جدی شده است و قادر به همراهی تیم در بازی های آسیایی نیست.

به همین منظور شهربانو منصوریان بانوی ووشوکار کشورمان با انتشار تصویری از کیمیا علیزاده در صفحه اینستاگرامش به وی دلداری داد.

شهربانو منصوریان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"کیمیا جان حال الان تو رو میفهمم مثل همیشه قوی باش و بدان نه تنها برای شیرزنان این مرز و بوم بلکه برای تمام ایرانیان یک قهرمان هستی و خواهی بود. منتظریم دوباره با قدرت درالمپیک بدرخشی و دل مردم را شاد کنی."

دلداری اینستاگرامی بانوی ووشوکار کشورمان به کیمیا علیزاده

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرید
۰۰:۲۷ ۰۶ بهمن ۱۳۹۸
وطن‌فروشهای‌امروزی
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۲ ۰۵ بهمن ۱۳۹۸
وطن فروشی هم‌ حدی‌ داره‌
کیمیای بدبخت
آخرین اخبار