رئیس اداره ارشاد کهنوج گفت:دلیل عدم حضور نفیسه روشن در مراسم کنسرت موسیقی جنوب کرمان، تصمیم تهیه کننده برنامه بود

چرا نفیسه روشن به کهنوج نیامدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حسین نظری رئیس ادره ارشاد شهرستان کهنوج گفت:روز پنجشنبه ۱۸ مرداد برنامه‌ای با عنوان کنسرت موسیقی محلی جنوب در سالن سینما شوباد کهنوج برگزار شد.

وی افزود:مهمان پیشنهادی این برنامه خانم نفیسه روشن از بازیگران سینما و تلویزیون بود که بنا بر نظر تهیه کننده مراسم، یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مهمان نهایی معرفی شد و در مراسم حضور پیدا کرد.

حجت‌الاسلام نظری تصریح کرد:شورای تامین شهرستان کهنوج هیچ گونه تصمیمی در انتخاب یا عدم حضور خانم روشن در این مراسم نداشتند و تقاضای اداره ارشاد از شورای تامین دستور برقراری نظم و امنیت در محل برگزاری برنامه بود که با همکاری شورای تامین شهرستان کنسرت موسیقی محلی در کهنوج برگزار شد.

رئیس اداره ارشاد شهرستان کهنوج به حضور نفیسه روشن در شهرستان قلعه گنج درسال قبل اشاره کرد و گفت: خانم روشن سال گذشته در شهرستان قلعه گنج اجرا داشت و مردم هم از حضور وی استقبال کردند هیچ گونه ممنوعیتی برای حضور بازیگران زن در شهرستان‌های جنوبی وجود ندارد و ما از حضور بانوان هنرمند کشوری در برنامه‌های فرهنگی استقبال می‌کنیم، عدم حضور نفیسه روشن در شهرستان کهنوج تصمیم تهیه کننده مراسم بود.

حجت الاسلام حسین نظری با بیان اینکه از برگزاری کنسرت و برنامه‌های شاد فرهنگی درجنوب استقبال می‌کنیم اظهار کرد: همه هنرمندان جنوب کرمان (بانوان و آقایان) در زمینه‌های مختلف فرهنگی و هنری از توانمندی خاصی برخوردارند.
انتهای پیام/ح

علت عدم حضور نفیسه روشن در کنسرت کهنوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار