مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با حضور در زندان شهرستان سیرجان با محکومین جرائم غیر عمد این شهرستان دیدار کرد.

در راستای سیاست‌های ستاد دیه کشور و برای فراهم کردن زمینه آزادی محکومین غیر عمد سید حجت الله موسوی قوام مدیر نمایندگی ستاد دیه استان کرمان با حضور در زندان شهرستان سیرجان با محکومین جرائم غیر عمد این شهرستان دیدار کرد.

در این نشست صمیمی با حضور مسئولین برگزار شد، ۳۰ مددجوی جرائم غیر عمد شهرستان سیرجان حضور داشتند که وضعیت پرونده آنان مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد پرونده محکومینی که از سنوات قبل در زندان تحمل حبس می‌کنند پس از مذاکره و توافق با شکات به ستاد دیه استان ارسال تا در مهرماه زمینه آزادیشان فراهم شود.
 
سید حجت الله موسوی قوام گفت: شهرستان سیرجان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در خصوص جذب کمک‌های مردمی و خیرین دارد با توجه به اینکه بسیاری از صنایع بزرگ کشور در این شهرستان قرار دارند نباید از کمک‌های جز مردمی و خیرین غافل شویم پس باید با یک برنامه ریزی دقیق در برگزاری جشن‌های گلریزان از کمک افراد خیر هم استفاده کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان کرمان افزود: صرفاً نباید از کمک‌های صنایع و خیرین برای آزادی محکومین غیر عمد استفاده کرد بلکه افرادی صاحب نفوذ و ریش سفیدانی در سطح شهرستان هستند که نفوذ کلام آنان می‌تواند زمینه ساز گذشت وتخفیف رضایتمندانه از شکات باشد پس از این افراد هم نباید هرگز غافل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار