مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخی ابعاد عملیات پاسخ موشکی ایران علیه صهیونیست ها را تشریح کرد.

 سردار ابراهیم جباری روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ سراسری و مردمی بزرگداشت سیدحسن نصرالله در کرمان با بیان اینکه ۹۰ درصد موشک های سپاه پاسداران در پاسخ مشروع به اسراییل با هدف برخورد کرد اظهارداشت: انجام عملیات دیشب به صورت همزمان سایبری و جنگی بود.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آنان دچار غافلگیری نظامی و اطلاعاتی سنگینی شدند و ما توانستیم پایگاه های نظامی از جمله نواتیم به عنوان آشیانه اف ۳۵ را منهدم کنیم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد شهید سید حسن نصرالله تصریح کرد: شهیدان نصرالله و سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جامع و کامل داشتند و مقام معظم رهبری هر ۲ شهید را یک مکتب، راه، اندیشه و مسیر عزت و سربلندی معرفی کردند و ما هم باید در این مسیر قرار گیریم.

آمادگی رزمندگان مقاومت در راه رهبر معظم انقلاب

جباری بیان کرد: جبهه مقاومت امروز از اقتدار بالایی برخوردار است و دشمن با تمام توان شیطانی خود می داند که نمی تواند در مقابل آنان کاری انجام دهد.

وی افزود: تمامی این رخدادها از زحمات و تلاش های حاج قاسم و سیدحسن نصرالله بود که این مهم را رقم زدند.

جباری ابراز داشت: جبهه مقاومت کارکردی برتر از دولت های منطقه داشت زیرا حاج قاسم و نصرالله به معنای واقعی فرمانده بصیر و شجاع بودند و با تشخیص درست، مصمم در اجرا، باهوش و اطاعت بی چون چرا، از رهبر معظم انقلاب حمایت می کردند.

وی تصریح کرد: آمریکا همواره رویای حکومت بر منطقه را داشته اما شخصیت های کاریزما همچون حاج قاسم و نصرالله باعث شدند که نتواند در این هدف خود موفق شود؛ در گذشته کسی قدرت پاسخگویی به آمریکا و رژیم صهیونیستی را نداشت و دولت‌ها تسلیم بودند اما رمز موفقیت جبهه مقاومت تبعیت محض از رهبر معظم انقلاب بوده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دبیرکل شهید حزب الله، عالم، اندیشمند، متواضع و فروتن بود و هیچ گاه حماس و غزه را تنها نگذاشت، تا پای جان ایستاد و آخر به شهادت رسید.

جباری با بیان اینکه محکم و قوی تر در مرکز میدان هستیم تا دشمن آمادگی، عزت، اقتدار و شکوه ما و جبهه مقاومت را ببیند گفت: زمانی تاریخ را نگاه می کنیم، حوادثی در طول تاریخ اتفاق افتاده که برای امروز ما عبرت است.

گرامیداشت یاد نصرالله/ خانه عنکبوت فرو ریخت

این فرمانده نظامی با اشاره به پاسخ ایران در عملیات موشک علیه رژیم صهیونیستی گفت: دیشب خانه عنکبوتی شیطان فرو ریخت و لحظه فرار نخست وزیر صهیونیست جنایتکار را مشاهده کردید.

جباری در ادامه با اشاره به وجود گوهر ارزشمند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که در دامان کرمان رشد یافت گفت: رابطه بین سیدحسن نصرالله، حاج قاسم و رهبر معظم انقلاب عجیب بود و رابطه ای را بین آنان شاهد بودیم که لحظه به لحظه این حضور بندگی، عشق و اخلاص است و روح بزرگ را به نمایش می گذارد.

وی افزود: اکنون شهدایی همچون حاج قاسم و نصرالله حاضر و شاهد هستند که باید در مسیر آنان ثابت قدم باشیم و جبهه حق را یاری کنیم، ما راه شهید سلیمانی را ادامه می دهیم و در این مسیر ثابت قدم هستیم.

به گزارش ایرنا همچنین مردم کرمان در این مراسم با شعارهای مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا ضمن حمایت از اقدام ایران در پاسخ موشکی به رژیم صهیونیستی، یاد سیدحسن نصرالله و سایر شهدای جبهه مقاومت را گرامی داشتند.

منبع :ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار