مدیر امور برق منطقه 2 کلانشهر اهواز از احداث کابل زمینی خروجی ایستگاه توحید در منطقه کیانپارس این کلانشهر با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال خبر داد.

احداث کابل زمینی خروجی ایستگاه توحید با اعتبار میلیاردیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت توکلی، مدیر امور برق منطقه 2 کلانشهر اهواز اظهار کرد: با وجود تراکم بالا و تعدد ساخت و ساز در منطقه کیانپارس، محدودیت های زیادی از لحاظ حریم و نصب تجهیزات و همچنین تامین برق وجود دارد که در این راستا با در نظر گرفتن مبلمان و زیبائی بصری جاده ساحلی و محیط شهری کابل زمینی خروجی ایستگاه توحید واقع در خیابان سروش شرقی به منظور رفع موانع موجود احداث گردید.

وی بیان داشت: عملیات احداث شبکه زمینی خروجی ایستگاه توحید کیانپارس، بطول یکهزار و 40 متر و استفاده از 3 هزار و 120 متر کابل زمینی فشار متوسط 300*1 و ساخت 20 دریچه دسترسی از فیدر 3 هزار و 22 واقع در خیابان سروش شرقی به طرف خیابان 9 شرقی احداث شد.

توکلی هدف از اجرای این پروژه را پایداری شبکه برق بخش هایی از منطقه کیانپارس عنوان کرد.

مدیر امور برق منطقه 2 شرکت توزیع نیروی برق اهواز تصریح کرد: این پروژه با اعتبار 13 میلیارد و 600 میلیون ریال و از محل منابع داخلی تامین و مورد بهره برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/گ

پایداری برق با احداث کابل زمینی خروجی در اهواز

برچسب ها: آب و برق ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار