مدیر کل پزوهش های اسلامی صدا وسیما گفت:رادیو زیارت یکی از رسانه‌های دینی است که توانسته در مدت زمان کوتاهی که از آغاز به کار این رادیو می گذرد ظرفیت خوبی در حوزه معارف دینی و مفاهیم بلند زیارت ایجاد کند.

رادیو زیارت ظرفیت خوبی در حوزه معارف دینی داردمحمد حسین ظریفیان مدیر کل پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بازدید از رادیو ملی زیارت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، افزود: رادیو زیارت یکی از رسانه‌های دینی است که توانسته با استفاده از مدیریت با تجربه و کادر جوان در مدت زمان کوتاهی که از آغاز به کار این رادیو میگذرد ظرفیت خوبی در حوزه معارف دینی و مفاهیم بلند زیارت ایجاد کند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما مبنی بر اینکه اداره پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا وسیما چقدر می تواند به رشد رادیو زیارت کمک کند تصریح کرد: اداره کل پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا وسیما که به عنوان یک نهاد علمی و پژوهشی پشتیبان در حوزه معارف دینی در سازمان صدا وسیما پیش بینی شده است و با سابقه نزدیک به ٢٥ سال توانسته یک ظرفیت جدی محتوایی در حوزه پژوهش دینی و رسانه‌ای را در اختیار پژوهشگران رسانه قرار می دهد.

مدیرکل پژوهش‌های سازمان صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران گفت: آثار و محصولات مکتوب و تولیدی پژوهش‌های سازمان صدا و سیما و تنوع آن در حوزه کاربردی و تولید متن‌ها برنامه‌ای کمک زیادی به برنامه سازان در طول فعالیت خود داشته است.

ظریفیان در ارتباط با همکاری با رادیو زیارت افزود: برنامه‌های مشترک، پشتیانی محتوایی در حوزه معارف و مفاهیم بلند مثل زیارت و استفاده از محصولات پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا وسیما از کار‌هایی است که قرار است با همکاری رادیو زیارت انجام شود.

وی تصریح کرد: به لحاظ محتوا نمی توانیم هر محتوایی را در قالب دین بر روی آنتن ببریم و حتما باید از فیلتر‌های علمی و حوزه دینی عبور کند و اداره کل پژوهش‌های اسلامی براساس نیاز برنامه سازان به آن‌ها کمک می کند.

انتهای پیام//ا.آ


بازدید مدیر کل اداره پژوهش‌های اسلامی سازمان صدا و سیما از رادیو ملی  زیارت

برچسب ها: رادیو زیارت ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.