سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی سلام بر ابراهیم در این استان خبر داد.

برگزاری مسابقات بزرگ کتابخوانی سلام برابراهیم در همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید خوشبخت، سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به  برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی «سلام بر ابراهیم» اشاره کرد و افزود: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از رسالت‌های مهم در جامعه امروزی است و برنامه‌هایی نیز به این منظور توسط شهرداری همدان دنبال می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:این مسابقه از زندگی‌نامه و خاطرات شهید «ابراهیم هادی» برگرفته شده و علاقمندان می‌توانند سئوالات و خلاصه متن کتاب را از پایگاه‌های اینترنتی www.masjedketab.ir و www.farsmasajed.ir دریافت کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان به توضیحاتی در خصوص برگزاری مسابقه اشاره کرد و گفت: علاقمندان پس از مطالعه کتاب پاسخ سئوالات را به صورت یک عدد 12 رقمی به همراه نام، نام خانوادگی و نام استان خود به سامانه 10008940711 پیامک کنند.

خوشبخت با اشاره به جوایز درنظر گرفته شده، افزود: 70 هدیه یک میلیون ریالی برای شرکت کنندگان در این مسابقه در نظر گرفته شده است.

وی گفت:علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند پاسخ سئوالات را تا 30 دی ماه ارسال و در قرعه‌‌کشی شرکت کنند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان زمان قرعه‌ کشی و اعلام جوایز همزمان با ایام‌الله دهه فجر دانست و ادامه داد: 12 بهمن ماه همزمان با آغاز ایام‌الله دهه فجر مراسم قرعه‌کشی و اعلام جوایز انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ب

مسابقات بزرگ کتابخوانی در همدان برگزار می شود

 

 

 

برچسب ها: مسابقات ، کتابخوانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.