فرماندار ویژه فسا از افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی، خدماتی، آموزشی و بهداشتی و درمانی به مناسبت هفته دولت در این شهرستان با صرف اعتبار بیش از ۵۰ میلیارد تومان خبر داد.

افتتاح ۶۰ پروژه هفته دولت در شهرستان فساسلیمان کرمی فرماندار ویژه فسا در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احداث چندین راه روستایی، آغاز اجرای پروژه بزرگ مجتمع فرهنگی خیّر ساز فرهنگیان، افتتاح دبیرستان و آموزشگاه خیّر ساز و ساخت و نوسازی ۱۸۵ واحد مسکونی توسط بهزیستی را از مهمترین طرح‌های هفته دولت عنوان کرد.

به گفته وی، علاوه بر این اجرای چندین طرح عمرانی دیگر توسط شهرداری‌های فسا، طرح‌های دامداری و کشاورزی، بهره برداری از نمایندگی ایران خودرو و یک واحد تولیدی توسط اداره صنعت، معدن و تجارت را از دیگر طرح‌های این هفته است.

کرمی ادامه داد: تا پایان مهرماه نیز چند پروژه بزرگ دیگر زمینه‌های عمرانی، بهداشتی و درمانی و گازرسانی با حضور مسئولین کشوری با اعتبار بیش از ۳۰ میلیارد تومان به بهرهبرداری خواهد رسید.

معاون استاندار تصریح کرد: اجرای بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی و اجتماعی در راستای تشریح خدمات دولت، تجلیل از کارمندان نمونه، دیدار مسئولین با خانواده‌های معظم شهدا و مردم در نقاط مختلف شهرستان و روستا‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته دولت عنوان کرد.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از طرح های عمرانی و بهداشتی در فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار