معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با بیان اینکه در بحث برخورد با مجرمان آخرین مرحله قوه قهریه است، گفت: باید با آموزش و آگاه‌سازی به‌ویژه در نسل جوان از بروز جرم جلوگیری کرد.

آموزش و آگاه‌سازی در نسل جوان پیشگیری در بروز جرمبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،باب الله فتحی، فرماندار ویژه شهرستان ملایر در جلسه هماهنگی برگزاری هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: امنیت و سلامتی دو نعمتی است که در ایران  اسلامی وجود دارد و باید قدر دانسته شود.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در زمینه سلامت و امنیت در جامعه خدمات شایانی در سالیان گذشته ارائه کرده است و مردم نیز از این خدمات اظهار رضایت دارند.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بیان داشت: احساس امنیت شاید از خود امنیت هم مهم‌تر باشد و نیروی زحمت‌کش انتظامی به‌خوبی توانسته این احساس امنیت را در جامعه به وجود بیاورد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی و دستگاه‌های امنیتی دیگر حافظ مرزهای ایران  اسلامی هستند و در این راستا نیز شهدا و جانبازان زیادی را تقدیم کرده‌اند.

فتحی با اشاره به برگزاری برنامه‌های پیشگیرانه تصریح کرد: در بحث برخورد با مجرمان شاید بتوان گفت آخرین مرحله قوه قهریه است و باید با آموزش و آگاه‌سازی به‌ویژه در نسل جوان از بروز جرم جلوگیری کرد.

وی با تقدیر از صبر و بردباری خانواده‌های پرسنل نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: در طول سال پرسنل سخت‌کوش انتظامی در تمامی مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف حضور دارند و شاید کمتر فرصت پیش می‌آید که در کنار خانواده باشند و این حضور امنیت و آرامش را به دنبال دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ملایر بابیان این‌که همه ما وظیفه‌داریم از عزیزان نیروی انتظامی تقدیر به عمل‌آوریم، عنوان کرد: در هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی است تا از زحمات و تلاش‌های این عزیزان تقدیر شایسته به عمل آید.

وی تأکید کرد: در هفته نیروی انتظامی باید با بهره‌گیری از تجربیات سال‌های گذشته برنامه‌ای بهتر و کاربردی‌تر در سطح شهرستان برگزار نماییم.

فتحی عنوان کرد: همه مدیران وظیفه‌دارند خدمات و کارهایی را که در نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم انجام می‌شود به‌درستی انعکاس دهند تا مردم نیز در جریان خدمات انجام‌گرفته باشند.

انتهای پیام/د.ا

باید با آموزش و آگاه‌سازی به‌ویژه در نسل جوان از بروز جرم جلوگیری کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.