شبکه مستند با ویژه برنامه‌های «میراث مرثیه» و «مجموعه مستند‌های عاشورایی» به استقبال ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) می‌رود.

ویژه برنامه های شبکه مستند در ایام عزاداریبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه مستند هر سال در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان ویژه برنامه‌ها و مستند‌های عاشورایی را ترتیب می‌دهد. امسال نیز این شبکه طبق سنوات گذشته با برنامه‌های متنوع به استقبال ایام محرم و صفر رفته است.

«مجموعه مستند‌های عاشورایی» در ایام محرم هر شب ساعت ۲۲ با پخش یک مستند با موضوع عزاداری مروری بر مستند‌های تولید شده با مضمون قیام امام حسین (ع) می‌کند.

سلسله مستند داستانی «میراث مرثیه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی زنگنه به موضوع پیرغلامان و ذاکران اهل بیت می‌پردازد. این مستند که در قالب مستند بازسازی ساخته شده است، یکشنبه تا پنج شنبه در ایام محرم به روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به همراه این دو باکس ثابت در کنداکتور شبکه مستند، چندین کار تولیدی از جمله مستند «اسب سفید سرزمین من» در شبکه تولید شده است که به موضوع اسب‌هایی که برای نماد ذوالجناح استفاده می‌شوند، می‌پردازد.

در جدول پخش شبکه نیز نماهنگ‌ها و میان برنامه‌های عاشورایی مختلفی تدارک دیده شده است که به تناسب ایام در زمان‌های مختلف پخش خواهد شد.

مستند داستانی «تاریخ شفاهی» نیز در ایام محرم به مدت یک ماه به سراغ سخنرانی آیت الله امامی کاشانی در سال‌های ۶۰ و ۶۱ در مدرسه شهید مطهری رفته است و موضوع اصول دینی و عقیدتی را محور این برنامه قرار داده است.

انتهای پیام /

برنامه شبکه مستند برای محرم 97

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار