سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی:

مراکز غیرمجاز که سلامت انسان را به خطر می‌اندازند باید شناسایی و برخورد قانونی شوند

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت:مراکز غیرمجاز که سلامت انسان را به خطر می‌اندازند باید شناسایی و برخورد قانونی شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛علی مصطفوی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی که امروز در استانداری برگزار شد، گفت: برای داشتن یک جامعه توسعه یافته، وجود انسان‌های سالم ضروری است. بر این اساس نیز وجود مراکز غیرمجاز که سلامت انسان‌ها را به خطر می‌اندازد، قابل قبول نیست و این مراکز باید شناسایی شده و مطابق با قوانین با آن‌ها برخورد شود.

رئیس کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی، بیان کرد: همه دغدغه مسئولان ایجاد اشتغال است، اما این ایجاد شغل نباید با به خطر انداختن سلامتی و جان انسان‌ها همراه باشد.

به گفته سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی، مرکز غیرمجاز مجسمه سازی باید توسط فرمانداری سلماس و دانشگاه علوم پزشکی مورد مطالعه قرار بگیرند. همچنین یکی کمیته از میان دستگاه‌های دولتی، چون صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، فرمانداری و دانشگاه باید پیشنهادات خود را برای ساماندهی اوضاع در جلسه بعدی کارگروه ارائه دهند.

همچنین به پیشنهاد  جواد آقازاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، مقرر شد دستگاه قضایی با کارگاه‌های غیرمجاز مستقر در شهر‌ها برخورد کند.

مصطفوی در خاتمه از رسانه‌ها خواست در ارتباط با وجود مراکز غیر مجاز درمانی تولید محتوا داشته باشند و عواقب مراجعه مردم به این مراکز را روشن سازند.
 
انتهای پیام/م
 

برگزاری جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی در ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.