معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان درباره تامین منابع مالی برای بازسازی ورزشگاه آزادی توضیحاتی را ارائه کرد.

ژاله فرامرزیان: بازسازی ورزشگاه آزادی از محل نمالیات بر ارزش افزوده استژاله فرامرزیان، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اظهارات مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان مبنی بر کمک 15 میلیارد تومانی برای ترمیم ورزشگاه آزادی بیان کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم و باید از وزیر سوال کنم. برای ورزشگاه آزادی بر اساس موافقت نامه، تاسیسات و نگهداری مجموعه ورزشی آزادی یکی از پروژه هایی است که طبق مبادله و توافق نامه قانونی ما هفت صدم درصد از مالیات بر ارزش افزوده را به موضوع بازسازی اختصاص می دهیم و امسال هم این کار را انجام می دهیم و این موضوع بسته بر مبالغی که هر بار واریز شود برای این امر لحاظ خواهد شد.

وی ادامه داد: تاکنون مبلغ 4 میلیارد تومان از مالیات بر ارزش افزوده در این بخش واریز شده که بخشی از آن به بازسازی اختصاص داده می شود و در مراحل بعد نیز طبق قانون این موضوع انجام خواهد شد و تا جایی که بنده مطلع هستم ما کمک 15 میلیاردی برای باز سازی مجموعه آزادی نداشته ایم و در این موضوع نیز طبق قانون عمل می کنیم.

فرامرزیان در پایان گفت: نمی دانم سقف موافقت نامه چه مقدار است اما موافقت نامه سقفی دارد و هر مرحله که مالیات بر ارزش افزوده پرداخت شود، یک بخشی به تمامی پروژه هایش کمک می کند که مجموعه ورزشگاه آزادی هم جزء این پروژه ها است.


بیشتر بخوانید:رونمایی از جام لیگ قهرمانان آسیا در تهران

بازدید رئیس شرکت توسعه و نگه داری اماکن ورزشی از ورزشگاه آزادی

پرسپولیس ایران یک - السدقطر یک /ارتش سرخ ایران فینالیست آسیا شد +فیلم


انتهای پیام/

اظهارات معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان درباره کمک به ورزشگاه آزادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار