به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915 (مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

 

 

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دهم آبان ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

3286...0939: حالا هی تو بوق و کرنا بزنید که حقوق کارکنان دولت افزایش می یابد تا یه موج گرونی دیگه برا اونایی که بیکارند و نون شب ندارند راه بندازید.

 

2450...0933: یک عده زمین خوار حالا شدن کوه خوار وسط کوه ها تونل زدند ویلا ساختند. واقعا نمی دانم چرا کسی کاری نمی کند. الان یک عده ماهی با یک میلیون زندگی می کنند و یک عده راحت زمین خدا را که برای بیت المال است راحت عصب می کنند. 

 

7543...0918: چرا وقتی قیمت دلار صدتک تومان پایین می آید  خبرنگاران سروگردن می شکنند و حالا که دلار چهار هزار تومان رفته بالا هیچ خبرنگاری پیداش نیست.

 

9702...0918: تو را به خدا رزمندگان دوران دفاع مقدس با ماه شیش صد هزار تومان چطوری زندگی کنیم سال 96و 97 یک ریال به حقوق مان اضافه نشده است. دفترچه درمانی هم نداریم با این مبلغ چطوری خرج و مخارج پول آب برق گاز و کرایه خانه فراهم کنیم.

 

2846...0914: بنده از استان كرمان شهرستان قلعه گنج هستم لطفا بيايید پيگيری كنيد که اينجا جايگاه سوختش تمام بنزين ها را علناً قاچاق می كنند و به مردم بومی نمی دهند. فقط عمده ای می فروشند به قاچاقچی ها. لطفا بيايید و رسانه ايش كنيد شايد مسئولين مجبور شوند کاری کنند.

 

0343...0933: بنده رئیس کل بازرسی گروه قطعات خودرو در ایران هستم. سوژه ای بسیار ناب و بی نظیر برای گزارش خبری دارم که با مستندات و احکام قضایی به اثبات رسیده است و بی شک بی نظیر می باشد. با بنده در تماس باشید. با تشکر

 

2792...0936: در سالی که مقام معظم رهبری، بر حمایت از کالای ایرانی تاکید دارند، با پخش مسابقه برنده باش و پنج ستاره، عملا مخالف خواست رهبری عمل می شود و به مردم القا می شود که بدون کار و تلاش با مسابقه، پولدار شوند.

 

4752...0919: اسفند نود و یک قرار بود مسکن مهر پرند فاز شش به من تهویل بدهند ولی هنوز نداده و با این حال که دو برابر کرده اند من پولشو دادم. اقایون مسئول چرا رسیدگی نمی کنید.

 

3247...0913:  اين ويلاهای غيرمجاز چجوری يک شبه ساخته می شوند؟ چرا به آنان انشعابات آب و برق و گاز داده می شود؟ آيا مسئولان مقصرندهستند یا نیستند؟

 

3286...0939: سنسور اکسیژن پراید صد هزار تومان بوده امروز جنس اشغالش را دویست و هشتاد هزار تومان قیمت کردم. همه لوازم یدکی سه برابر قیمت و بیشتر شده اند. صدا و سیما به جای حمایت از مصرف کنندگان فقط حمایت از کالای گران تولید کنندگان داخلی را حمایت می کنند. اگر دلار و یا ارز پایین آمده است پس چرا روز به روز گران تر می شوند.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید
 

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار