استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چابهار یکی از قطب‌های گردشگری در سواحل بزرگ مکران است و باید توجه ویژه‌ای به زیرساخت‌های گردشگری آن شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان در کارگروه گردشگری چابهار اظهار داشت: تجلیل از فعالان گردشگری می‌تواند در توسعه این بخش کمک شایانی کند.
 
وی همچنین در جمع مدیران منطقه آزاد چابهار افزود: تکمیل و بهره برداری از طرح‌های فولاد و پتروشیمی علاوه بر سودآوری صاحبان آن‌ها نقش مهمی در توسعه و استغال مردم محلی دارند.
 
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چابهار نقش مهمی در اقتصاد ملی، محلی و آینده درخشانی در تجارت و ترانزیت کالا دارد.
 
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: افزایش میزان اعتبارات در حوزه گردشگری از ضرورت هاست و باید نگاه ویژه‌ای شود.
 
 علیرضا جلالزایی بر افزایش تملک دارایی، برگزاری دوره‌های آموزشی، شناسنامه دار کردن فعالان صنایع دستی، پیگیری بیمه گردشگری و صنایع دستی تاکید کرد.
 
وی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان با توجه به وضعیت آب و هوایی و واقع شدن در جوار آب‌های اقیانوسی از جذابیت‌های خوبی در زمینه جذب گردشگر برخوردار است.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان ادامه داد: توجه به زیرساخت‌های گردشگری منجر به جذب توریست داخلی و خارجی می‌شود و می‌توان بخشی از اشتغال را مرتفع کرد.
 
وی گفت: فعالیت‌های اقامتگاه‌های بومگردی می‌تواند به معرفی آداب و رسوم سیستان و بلوچستان منجر شود و باید در این زمینه افراد بومی بیشتر تلاش کنند.
 
انتهای پیام/ی
 

سفر استاندار سیستان و بلوچیستان به چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار