۶۰ دهیاری جدید در بخش سرباز شهرستان سرباز مدیر کل امور روستایی و شورا‌های استانداری سیستان وبلوچستان افتتاح و راه اندازی شد.

افتتاح ۶۰دهیاری جدید در شهرستان سربازبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، جمالزهی مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سیستان وبلوچستان گفت: ۵۱ درصد از جمعیت استان در روستا‌ها ساکن هستند که دولت تلاش کرده تا در زمینه‌های مختلف به این قشر ارزشمند توجه شود.

آرش جمالزهی با اشاره به تاسیس دهیاری‌های جدید در بخش سرباز، افزود: سعی خواهیم کرد اعتبارات این دهیاری‌ها در اسرع وقت تخصیص داده شود تا دهیاران در اجرای پروژه‌ها با مشکل مواجه نشوند.

جمالزهی گفت: یکی از راهبرد‌های موثر در توسعه همه جانبه و خود پایدار نواحی روستایی، استفاده از مشارکت و توانمندی‌های مردم به ویژه روستاییان برای عمران و توسعه مناطق روستایی است که شورا‌های اسلامی و دهیاری‌ها می‌توانند با مدیریت و اجرای برنامه‌ها و تعامل با مسئولین به آبادانی روستا‌ها و ماندگاری جمعیت در مناطق روستایی کمک کنند.

در پایان، حکم تنفیذ ۶۰دهیاری جدید به آنان اهدا شد که با افتتاح این تعداد دهیاری، مجموع دهیاری‌های بخش سرباز به ۱۷۸ دهیاری رسید.

انتهای پیام/ف

۶۰دهیاری جدید در شهرستان سرباز افتتاح شد

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار