دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در پنجمین روز از برگزاری این جشنواره 11 نمایش صحنه ای و خیابانی در استان اجرا می شود.

اجرای 11 نمایش درجشنواره تئاترکودک و نوجوانان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مریم کاظمی، دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان بیان کرد:کودکان همدانی می توانند نمایش های «کتاب قدیمی پدربزرگ»، «درباره یک توپ»، «جادوی گل سرخ» و «بازی در بازی» را در محوطه مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی تماشا کنند.

وی افزود: نمایش «پدرآن» به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر در مجتمع بوعلی سینا و «ماهی سیاه کوچولو» و «خیلی دور» در مجتمع شهید آوینی برای علاقمندان اجرا می شود.

دبیر بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان  ادامه داد:نمایش های «موش و گربه» در تالار فجر، «کلاغ تشنه برمی گردد» در تالار مهدیه و «من و مادربزرگه» در سینما فلسطین و «داورپسند» درکانون پرورش فکری روی صحنه می رود.

 بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با شعار«کودک و حقوق اجتماعی و کودک و حقوق شهروندی» از 28 آبان ماه تا چهارم آذرماه به دبیری مریم کاظمی در شهر تاریخی همدان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشنواره کودک و نوجوانان در همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.