لنوو قصد رونمایی از یک گوشی را دارد که دارای دوربین اصلی سه‌گانه است و مشخصات این گوشی در TENNA رؤیت شد.

گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها رقابت میان شرکت‌های مختلف برای تولید گوشی‌های هوشمند بسیار داغ شده است. هر شرکتی سعی می‌کند حتی شده در ظاهر هم نسبت به دیگر شرکت‌ها پیشی بگیرد. همه شرکت‌ها قصد دارند ترندی در میان گوشی‌ها داشته باشند و برخی از آن‌ها هم مانند ایسوس و لنوو در کنار تولید سخت‌افزارهای دیگر رایانه‌ای سعی می‌کنند محصولی هم در میان سیل عظیم گوشی‌های هشومند داشته باشند. در این میان گوشی جدیدی از لنوو در TENNA رؤیت شده که دارای دوربینی سه‌گانه در پنل پشتی خود است.

لنوو به تازگی گوشی Z5 Pro را با مکانیزم کشویی دوربین سلفی آن رونمایی کرده است. با این که به نظر می‌رسد این شرکت با تولید گوشی‌های خود برای امسال دیگر کاری ندارد، ظاهرا قصد دارد که یک گوشی دیگر هم معرفی کند. به تازگی در رسانه TENNA یک گوشی با دوربین اصلی سه‌گانه و لوگوی شرکت لنوو رؤیت شده است که راز عجیبی را در ذهن درباره لنوو ایجاد می‌کند.

پنل پشتی گوشی جدیدی که از لنوو در TENNA دیده شده، شبیه گوشی هوآوی P20 Pro و Honor Magic 2 است در حالی که به نظر می‌رسد نمایشگر آن دارای یک بریدگی قطره‌ای در قسمت مرکزی بالای خود است. حتی دیده می‌شود که اسپیکر مکالمه این گوشی مرموز و بی نام جایی بین لبه دستگاه و پنل ان است.

گفته می‌شود مشخصات کامل این گوشی به زودی و به طور کامل در TENNA منتشر خواهد شد. در صورتی که مشخصات کامل آن به طور کامل در TENNA به اشتراک گذاشته شود، شرکت لنوو اقدامک به حاضر کردن خود برای معرفی رسمی آن می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری از این گوشی بی نام لنوو را مشاهده کنید که در رسانه TENNA منتشر شده‌اند.

گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویرگوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویر

گوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویرگوشی جدید لنوو با سه دوربین در TENNA رؤیت شد +تصاویر

گفتنی است، لنوو یک شرکت تجهیزات رایانه‌ای چینی و چندملیتی است که از بزرگترین شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده لپ‌تاپ، رایانه شخصی، تجهیزات جانبی و دیجیتالی در دنیا به حساب می‌آید. لپتاپ‌هایی که لنوو تولید می‌کند، به عنوان لپتاپ‌هایی قدرتمند در جهان شناخته می‌شوند و این شرکت مدت زیادی است که رقابت با سایر برندها را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند آغاز کرده است.


بیشتر بخوانید: اندروید پشتیبانی از نمایشگرهای تاشو را آغاز کرد


انتهای پیام/

گوشی جدید لنوو با دوربین اصلی سه‌گانه در TENNA رؤیت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار