امام خمینی(ره): آنچه می‌تواند مشکلات همه کشورها و مسلمانان را از بین ببرد، اخوّت بین آنهاست که خدای تبارک و تعالی به آن سفارش فرموده است.

با اتحاد چپاولگران را از صحنه خارج کنید+ فیلم به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وحدت و یکپارچگی مسلمانان امری است ضروری که خداوند متعال در قرآن کریم نیز به آن اشاره کرده و توصیه پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله همواره بر حفظ وحدت میان مسلمانان بوده است.

همدلی و اتحاد مسلمانان با یکدیگر مهمترین عنصر نابود کردن دشمنان اسلام است و اگر این همدلی به طور عمیق و گسترده در همه نقاط دنیا شکل بگیرد، هیچ نیروی سلطه‌گری نمی‌تواند نقشه‌های اسلام‌ستیزانه خود را در دنیا پیاده کند.

حضرت امام خمینی(ره)  بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، همیشه در سخنرانی‌های مختلف خود بر موضوع حفظ وحدت و اتحاد مسلمانان با یکدیگر تأکید کرده و مسلمانان را به توسل و تمسک به قرآن و عترت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله توصیه می‌کردند.

در ادامه ویدئویی کوتاه از سخنرانی امام خمینی(ره) را درباره  ضرورت حفظ وحدت مسلمانان مشاهده خواهید کرد. بنا بر گفته‌های امام خمینی(ره) آنچه می‌تواند مشکلات همه کشورها و مسلمانان را از بین ببرد، اخوّت بین مسلمانان است که خدای تبارک و تعالی به او سفارش فرموده است و تفرقه بین مسلمانان به هیچ وجه سفارش نشده است!

بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران همچنین معتقد است که اگر دولتها با هم متحد و برادر باشند بهتر می‌توانند چپاولگران را از صحنه خارج کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: وحدت ، تفرقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار