رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان از برگزاری مسابقات کشتی آزاد و فرهنگی نوجوانان قهرمانی استان اصفهان به میزبانی فلاورجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،رحمان رئیسی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با بیان اینکه فلاورجان برای نخستین بار به عنوان میزبان مسابقات کشتی قهرمانی استان اصفهان انتخاب شده است، اظهار داشت: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی انتخابی استان به منظور انتخاب نفرات برگزیده برای اعزام به مسابقات کشوری در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 15 و 16 آذر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس قوانین، وزن کشی مسابقات ساعت 8 روز پنج‌شنبه انجام می‌شود، افزود: مسابقات فرنگی روز پنج‌شنبه و مسابقات آزاد روز جمعه بر روی 3 تشک در مجموعه ورزشی شهید بهشتی برگزار می‌شود، همچنین دو سالن خانه کشتی و یک سالن دیگر برای گرم کردن ورزشکاران در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فلاورجان با اشاره به آمادگی فلاورجان برای میزبانی شایسته از مسابقات کشتی قهرمانی استان گفت: شهرستان فلاورجان در گذشته میزبان مسابقات دوستانه و چندجانبه استانی بوده است و امیدوار هستیم با توجه به بازسازی مجموعه ورزشی شهید بهشتی، بتوانیم میزبان خوبی برای مسابقات باشیم.

وی با اشاره به حضور 20 داور از استان اصفهان در این مسابقات بیان کرد: پیش بینی می‌شود 150 نوجوان کشتی‌گیر در بخش فرنگی و 150 نوجوان کشتی‌گیر در بخش آزاد شرکت کنند، همچنین 20 داور از سراسر کشور برای ارتقاء سطح داوری در این مسابقات حضور دارند.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری مسابقات کشتی نوجوانان قهرمانی استان اصفهان  درفلاورجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار