معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش حرفه‌ای و روشنگرانه خبرنگار صدا و سیما برای یک گزارش تحقیقی و جسورانه در رسانه ملی قدردانی کرد.

قدردانی معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد از خبرنگار شیرازی صدا و سیمابه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سلطانی‌فر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از تلاش حرفه‌ای و روشنگرانه خبرنگار صدا و سیما برای انتشار یک گزارش تحقیقی و جسورانه در رسانه ملی قدردانی کرد.

در بخشی از این پیام آمده است: پخش گزارش قاچاق سوخت از بخش‌های مختلف خبری سیما در روز یکشنبه ۲۵ آذر با عنوان «لوله کشی در کف دریا برای قاچاق سوخت» بار دیگر نشان داد روزنامه‌نگاری محققانه مخاطب خود را در هر گونه رسانه‌ای خواهد یافت.

مستندسازی اخبار چندماه اخیر درباره قاچاق روزانه سوخت و ابراز نگرانی مسئولان کشور، اقدامی حرفه‌ای و شایسته تقدیر است؛ سفر به استان هرمزگان، جزیره قشم و همراه کردن گام به گام مخاطب در مواجهه با یکی از معابر اصلی قاچاق، چیزی جز تعهد و دلسوزی و پشتکار خبرنگار نیست؛ اتفاقی که باید روزانه با گستره ملی و به صورت متعدد در بخش‌های مختلف خبری تکرار شود؛ کمبودی که رسانه‌های رنگارنگ ما را تهدید می‌کند.

با عنایت به تکثر ایجاد شده در سپهر رسانه‌ای و گسترش افسارگسیخته شایعات در بستر واقعیت‌های جامعه، «روزنامه‌نگاری تحقیقی» به‌عنوان حلقه گمشده‌ رسانه‌نگاری، تلاشی برای دستیابی به حقایق پنهان شده در پس این شایعات است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار